Barion Pixel
Používaním našej webovej stránky súhlasíte s používaním súborov cookie v súlade so Zásadami používania súborov cookie.

Platba, doručenie

Výber produktu

Zákazník má možnosť vybrať si a objednať produkty z ponuky internetového obchodu. Kliknutím na vybraný produkt si môže pozrieť jeho podrobnejší popis. Ak má záujem o kúpu, môže produkt pridať do virtuálneho košíka kliknutím na tlačidlo „Do košíka“. Kliknutím na tlačidlo „Zobraziť košík“ si zákazník môže pozrieť produkty pridané do košíka, celkovú sumu objednávky a náklady na doručenie. Tu si môže skontrolovať správnosť objednávky, najmä ceny a množstvá, ktoré môže podľa potreby upraviť. Košík automaticky vypočíta konečnú sumu objednávky.

Odoslanie objednávky

Ak zákazník považuje počet produktov v košíku za správny, skontroloval si konečnú sumu a rozhodol sa produkty zakúpiť, jednoducho klikne na tlačidlo „Pokladňa“. V našom obchode je možné nakupovať aj bez registrácie, preto si zákazník môže vybrať jednu z nasledujúcich možností:

  • prihlásiť sa ako registrovaný zákazník,

  • zaregistrovať sa ako nový zákazník,

  • nakúpiť bez registrácie.

Ak už zákazník v našom obchode nakupoval, zadá e-mailovú adresu a heslo použité pri registrácii. Ak sa chce zaregistrovať ako nový zákazník, zadá údaje potrebné na nákup, ktoré systém uloží a pri ďalšom nákupe sa už len prihlási. V prípade nákupu bez registrácie zadá fakturačnú a dodaciu adresu.

V ďalšom kroku si zákazník zvolí spôsob doručenia:

  • doručenie kuriérom GLS

  • doručenie kuriérom MPL (maďarská pošta)

  • kuriérska služba Packeta

  • kuriérska služba Foxpost

  • osobný odber na zákazníckom servise (po predchádzajúcej dohode)

Následne si zvolí spôsob platby:

  • bankový prevod – po odoslaní objednávky dostane zákazník e-mail s informáciou, že objednávka je „v čakacom stave“; po prijatí platby na náš účet bude objednávka aktivovaná a zákazník dostane všetky potrebné informácie e-mailom.

  • dobierka – platba v hotovosti pri prevzatí zásielky od kuriéra DPD.

  • platba kartou K&H – online platba cez zabezpečený systém banky K&H.

  • hotovosť – pri osobnom odbere v dohodnutom termíne.

Ak zákazník súhlasí s obsahom objednávky, klikne na tlačidlo „Odoslať objednávku“.


Ceny

Ceny platné v čase objednávky sú uvedené pri jednotlivých produktoch v internetovom obchode. Ide o ceny vrátane DPH, ale nezahŕňajú náklady na dopravu. Tieto náklady sú zobrazené počas procesu objednávky a tiež v Obchodných podmienkach. V prípade chyby alebo nepresnosti v popise produktov alebo cien si vyhradzujeme právo na opravu. V takom prípade zákazníka bezodkladne informujeme o nových údajoch a môže svoju objednávku opätovne potvrdiť alebo odstúpiť od zmluvy.


Spracovanie objednávok

Objednávky sú spracované do 24 hodín.


Možnosť opravy chýb pri zadávaní údajov

Chyby pri zadávaní údajov je možné opraviť pred kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“.


Potvrdenie

O každej objednávke zasielame potvrdenie e-mailom. Znamená to, že po odoslaní objednávky zákazník obdrží automatický e-mail o prijatí objednávky a neskôr e-mail s predpokladaným termínom doručenia. V prípade otázok môže zákazník kontaktovať zákaznícky servis na telefónnom čísle uvedenom v e-maile.


Platobné podmienky

V našom obchode je možné platiť bankovým prevodom, platobnou kartou, v hotovosti alebo na dobierku. V prípade dobierky sa celková suma objednávky vrátane poštovného platí v hotovosti pri prevzatí zásielky.


Doručenie

Zásielky doručujú kuriérske spoločnosti GLS, MPL, Packeta alebo Foxpost. Čas doručenia je uvedený počas objednávky a aj v potvrdzovacom e-maile. Dátum doručenia je možné dohodnúť na telefónnom čísle uvedenom v e-maile.

Poplatky za doručenie:

Naše ceny za doručenie sa môžu meniť v závislosti od zmien cien dopravcov.

Odstúpenie od dodania
Ak internetový obchod nemôže splniť svoje zmluvné povinnosti, pretože tovar uvedený v zmluve nie je k dispozícii alebo objednanú službu nie je schopný poskytnúť, je povinný o tom informovať objednávateľa. Internetový obchod neuzatvára zmluvy s osobami mladšími ako 18 rokov. Objednávateľ prijatím obchodných podmienok vyhlasuje, že je plnoletý.

Vrátenie produktu
Tovar prijímame späť iba v pôvodnom stave a pôvodnom balení, v úplnom množstve a nepoškodenom, nepoužitom stave.

Informácie o podmienkach uzatvorenia zmluvy
Zmluvným jazykom je maďarčina. Uzatvorená zmluva sa považuje / nepovažuje za písomnú zmluvu. Uzatvorená zmluva je / nie je archivovaná a bude / nebude dodatočne prístupná.

Právo na odstúpenie od zmluvy / záruka vrátenia tovaru
Kupujúci môže bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do piatich pracovných dní. Právo na odstúpenie môže uplatniť odo dňa prevzatia tovaru. Predávajúci je povinný bezodkladne, najneskôr do 30 dní od odstúpenia vrátiť kupujúcemu celú zaplatenú sumu.
Kupujúci nemôže uplatniť právo na odstúpenie, ak otvoril obal objednaného tovaru a/alebo začal s jeho bežným používaním.
Kupujúci znáša všetky náklady spojené s vrátením tovaru v dôsledku uplatnenia práva na odstúpenie. Iné náklady mu nevznikajú. Predávajúci si však môže nárokovať náhradu škody spôsobenej nesprávnym používaním tovaru.
Ak vrátený tovar nie je v bezchybnom, znovu predajnom stave, kupujúci je povinný nahradiť škodu, pokiaľ zhoršenie stavu, poškodenie alebo nemožnosť vrátenia spôsobil úmyselne alebo z nedbanlivosti.

Ak sa počas rozbalenia v prítomnosti doručovateľa (poštového doručovateľa alebo kuriéra) preukáže, že tovar je poškodený a škoda vznikla pred prevzatím, okamžite zabezpečíme jeho spätné prevzatie a zrušenie predaja.
Akékoľvek poškodenie alebo chýbajúci obsah zásielky musí byť zaznamenané v protokole medzi doručovateľom a príjemcom!
Za dodatočne nahlásené poškodenia alebo chýbajúci obsah nenesieme zodpovednosť!
Znenie nariadenia vlády č. 17/1999 o uplatňovaní práva na odstúpenie si možno stiahnuť z webovej stránky Národného úradu pre ochranu spotrebiteľa.

Výhrada vlastníckeho práva
Dodaný tovar zostáva majetkom predávajúceho až do úplného zaplatenia kúpnej ceny. V prípade nesprávnej alebo neakceptovanej objednávky bude tovar zaevidovaný na sklade pod menom „nového“ vlastníka a po úspešnom ďalšom predaji bude hodnota vyplatená novému vlastníkovi.

Zmena alebo zrušenie objednávky
Podľa zákona CVIII z roku 2001 odošle softvér internetového obchodu kupujúcemu okamžité potvrdenie o prijatí objednávky. Toto potvrdenie sa nepovažuje za zmluvu medzi predávajúcim a kupujúcim! Slúži iba ako informácia, že systém zaregistroval objednávku a odoslal ju príslušnému pracovníkovi predávajúceho.

Ak kupujúci nedostane potvrdenie do 48 hodín, jeho ponuková viazanosť zaniká.
Predávajúci umožňuje kupujúcemu zrušiť objednávku elektronicky až do začiatku jej spracovania. Po začatí spracovania objednávky bude kupujúci informovaný e-mailom a/alebo telefonicky o predpokladanom čase dodania a začatí vybavenia. Od tohto momentu je možné zrušiť objednávku iba osobne alebo prostredníctvom kontaktov uvedených v sekciách „Zákaznícky servis“ alebo „Kontakty“.

Dodatočné zmeny objednávky sú možné len písomne, prostredníctvom e-mailu.

Na začiatok stránky